Als u niet tevreden bent over De huisartsenconnectie academie dan kunt u een klacht indienen. Dit kan schriftelijk per e-mail. Klachten zullen zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen vier weken worden behandeld en afgehandeld. U ontvangt van De huisartsenconnectie academie binnen vijf werkdagen een bericht van ontvangst van de klacht en door wie uw klacht in behandeling wordt genomen. Mocht gezien de complexiteit van de klacht de termijn van afhandeling noodgedwongen moeten worden verlengd, dan wordt u hier schriftelijk van op de hoogte gesteld. Wanneer uw klacht niet op deze manier afgehandeld kan worden, wordt een onafhankelijke derde ingezet. Dit is het Conflictcentrum te Goes, zij zullen de klacht onafhankelijk en deskundig onderzoeken en daarna een bindende uitspraak doen.
Het bestuur ziet toe op de naleving van de klachtenprocedure. Daarnaast heeft elke werkgroep een eigen verantwoordelijkheid indien de klacht betrekking heeft op het werk van de betreffende werkgroep. Alle gegevens die te maken hebben met behandeling van klachten worden minstens één jaar, nadat de klacht is afgehandeld, bewaard.
Klachten worden vertrouwelijk behandeld. U kunt uw reactie onder vermelding van 'klacht' sturen naar: