Annuleringsvoorwaarden
Algemene voorwaarden voor aanmelden
- Aanmelden voor deelname aan het jaarlijkse scholingsprogramma kan via email
academie@dehuisartsenconnectie.nl. Geef hierbij uw naam, emailadres,
geboortedatum en praktijknaam door. Na aanmelding staat u op de ledenlijst en
ontvangt u een factuur.
- Er geldt een bedenktermijn van 14 dagen.
- Indien van toepassing vindt terugbetaling plaats binnen 14 dagen.
Algemene voorwaarden voor inschrijven scholingen
- Inschrijven per scholing verloopt via De huisartsenconnectie academie.
- Na het inschrijven op de academie ontvangt u per e-mail een bevestiging.
- Deelname aan een scholing is op volgorde van inschrijving.
- Wanneer een scholing het maximaal aantal deelnemers bereikt heeft, kunt u
zich inschrijven voor de interesselijst. Wanneer er een plaats vrij komt, kunt
u alsnog inschrijven óf u wordt bij een volgende scholing geïnformeerd op basis
van uw getoonde interesse.
- Bij inschrijving wordt gevraagd om uw BIG-nummer of KABIZ-nummer zodat uw
deelname geregistreerd kan worden in GAIA.
- Inschrijving is enkel mogelijk wanneer u akkoord gaat met de
annuleringsvoorwaarden middels aanvinken ‘Ja ik ga akkoord’.
- Locaties en prijzen van scholingen zijn onder voorbehoud.
- Bij onvoldoende inschrijvingen of deelnemers wordt een scholing afgelast.
Hiervan wordt u zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld.
Annuleringsvoorwaarden
Uw inschrijving per scholing kunt u
annuleren tot 4 dagen voorafgaand aan de scholing. Dit kan middels de knop
‘Uitschrijven’ via 'Mijn scholingsoverzicht' op de academie. Geef hierbij
de reden van uitschrijven op. Hierna ontvangt u een bevestiging per e-mail.
Wanneer u binnen 4 dagen voor
aanvang van de scholing uw inschrijving annuleert of zonder melding afwezig
bent, wordt € 50,- in rekening gebracht.