Annuleringsvoorwaarden

Algemene voorwaarden voor aanmelden

  • Aanmelden voor deelname aan het jaarlijkse scholingsprogramma kan via email academie@dehuisartsenconnectie.nl. Geef hierbij uw naam, emailadres, geboortedatum en praktijknaam door. Na aanmelding staat u op de ledenlijst en ontvangt u een factuur.
  • Er geldt een bedenktermijn van 14 dagen.
  • Indien van toepassing vindt terugbetaling plaats binnen 14 dagen.

Algemene voorwaarden voor inschrijven scholingen

  • Inschrijven per scholing verloopt via De huisartsenconnectie academie.
  • Na het inschrijven op de academie ontvangt u per e-mail een bevestiging.
  • Deelname aan een scholing is op volgorde van inschrijving.
  • Wanneer een scholing het maximaal aantal deelnemers bereikt heeft, kunt u zich inschrijven voor de interesselijst. Wanneer er een plaats vrij komt, kunt u alsnog inschrijven óf u wordt bij een volgende scholing geïnformeerd op basis van uw getoonde interesse.
  • Bij inschrijving wordt gevraagd om uw BIG-nummer of KABIZ-nummer zodat uw deelname geregistreerd kan worden in GAIA.
  • Inschrijving is enkel mogelijk wanneer u akkoord gaat met de annuleringsvoorwaarden middels aanvinken ‘Ja ik ga akkoord’.
  • Locaties en prijzen van scholingen zijn onder voorbehoud.
  • Bij onvoldoende inschrijvingen of deelnemers wordt een scholing afgelast. Hiervan wordt u zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld. 

Annuleringsvoorwaarden

Uw inschrijving per scholing kunt u annuleren tot 4 dagen voorafgaand aan de scholing. Dit kan middels de knop ‘Uitschrijven’ via 'Mijn scholingsoverzicht' op de academie. Geef hierbij de reden van uitschrijven op. Hierna ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Wanneer u binnen 4 dagen voor aanvang van de scholing uw inschrijving annuleert of zonder melding afwezig bent, wordt € 50,- in rekening gebracht.